OK

Informujemy, iż ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do celów statystycznych i analizy ruchu. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.

sitemap
01-651 Warszawa
ul. Gwiaździsta 5a lok. 8
tel. kom. (+48) 737 508 737
e-mail: biuro@aginus.pl

AGINUS
00-844 Warszawa
Concept Tower
ul. Grzybowska 87
tel.: 22 404 00 18
faks: 22 253 29 14
tel. kom.: +48 737 508 737
e-mail:

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach to proces dotarcia strony na pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania (pod ściśle określonymi wyrażeniami kluczowymi) i utrzymanie tej pozycji. W praktyce wysoka pozycja wyszukiwania (pozycjonowanie dotyczy pierwszych dwudziestu pozycji) przekłada się na wyższą liczbę odwiedzin na stronie, a więc większą liczbę potencjalnych klientów.

Oferujemy usługę pozycjonowania wykonywaną przez zewnętrzną firmę partnerską, specjalizującą się w tego typu usługach. Pozycjonowanie dotyczy wyszukiwarki google.pl.


Uruchomienie witryny i nie umieszczenie jej na szczycie list wyników wyszukiwania to dokładnie
to samo co postawienie tablicy reklamowej w lesie i nie wyrąbanie drzew.
NIKT jej po prostu nie zauważy.
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach to sekret dochodowych serwisów www.

Korzyści z pozycjonowania:
  • zwiększenie ilości odwiedzin strony www, a tym samym potencjalnych Klientów,
  • zwiększenie liczby zapytań o ofertę,
  • możliwość pozyskania nowych Klientów,
  • możliwość uzyskania przewagi nad konkurencją,
  • niedroga i skuteczna forma promocji strony w internecie,
  • zwiększenie rozpoznawalności firmy i wzmacnienie jej wizerunku.

Zasady pozycjonowania

W momencie rozpoczęcia usługi pozycjonowania strona znajduje się na dalszych pozycjach, i w miarę postępów w pozycjonowaniu jej pozycja wzrasta.

Do pozycjonowania należy wytypować przynajmniej trzy wyrażenia kluczowe (firma partnerska doradza przy ich doborze). Ponieważ pozycjonowanie jest procesem ciągłym, opłaty są naliczane co miesiąc (dla każdego wyrażenia oddzielnie).

Koszt pozycjonowania pod poszczególnymi wyrażeniami kluczowymi zależy od kilku czynników:

  • czasu trwania umowy na pozycjonowanie (czas określony lub nieokreślony),
  • konkurencyjności (jak mocno pozycjonowana jest dana fraza),
  • ilości wyników, którą na dane wyrażenie kluczowe zwraca wyszukiwarka Google.

Wykonanie usługi objęte jest gwarancją finansową. Opłaty są naliczane od momentu osiągnięcia przez stronę pod danym wyrażeniem kluczowym co najmniej dziesiątej pozycji (więc zaczynają się, kiedy powinien być już odzew klientów).

Klient otrzymuje zestawienia tygodniowe, ma również dostęp do bezpłatnych statystyk wejść z wyszukiwarek na jego stronę.

Zobacz też: Najczęściej zadawane pytania nt. pozycjonowania stron

Pozycjonowanie lokalne

Załóżmy, że restauracja w Warszawie reklamuje się za pomocą strony internetowej. Jeśli strona będzie pozycjonowana pod słowem "restauracja", trafią na nią osoby nie tylko z Warszawy, ale także z miast oddalonych nawet o kilkaset kilometrów. Szybko jednak opuszczą stronę, kiedy zrozumieją, że nie szukają miejsca na dobry obiad oddalonego o 200 kilometrów.

Pozycjonując się pod wyrażeniem kluczowym "restauracja + nazwa Twojego miasta" strona trafia tylko do tych osób, które naprawdę chcą skorzystać z oferty. Dodatkowo pozycjonowanie będzie szybsze i tańsze. Frazy zbyt ogólne po pierwsze nie spełaniają swojej roli, a po drugie sa drogie. Słowa kluczowe z lokalizacją miasta sprawiają, że korzyści pojawiają się znacznie szybciej.


Jeżeli mają Państwo pytania, wątpliwości, lub są Państwo zainteresowani,
zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego
lub numeru telefonu: (22) 639 32 46.
Powyższą usługę wykonuje firma partnerska.
Nazwy firm, produktów, marek oraz znaki towarowe należą do ich właścicieli i zostały zamieszczone tylko w celach informacyjnych.